Warunki współpracy

Najważniejsze informacje na temat współpracy

Serwis Granit Partner, a co za tym idzie firma Protebe Sp. z o.o., udziela za swoim pośrednictwem dostępu do zasobów internetowego sklepu części Granit Quality Parts, za zgodą Granit Quality Parts.

PROTEBE Sp. z o.o. jest dystrybutorem asortymentu Granit Quality Parts. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy PROTEBE Sp. z o.o., a użytkownikiem końcowym, zwanym dalej kupującym w momencie otrzymania potwierdzenia złożenia i opłacenia zamówienia na e-mail kupującego.

W sklepie internetowym Granit Quality Parts rejestrować się mogą wyłącznie podmioty prowadzące działalność gospodarczą lub osoby prowadzące indywidualne Gospodarstwa Rolne, posiadające numer NIP. Nie ma możliwości zarejestrowania się w sklepie internetowym Granit Quality Parts konsumenta w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny. Próby rejestracji użytkowników bez podania NIP będą skutkowały blokadą użytkownika, aż do wyjaśnienia sprawy.

Zamówienia wysyłane są bezpośrednio z baz logistycznych firmy Granit Quality Parts za pośrednictwem firm kurierskich współpracujących z Granit Quality Parts. Terminy wysyłki każdorazowo określone są na karcie konkretnego asortymentu. Standardowy czas dostawy przesyłek do 31 kilogramów to 24 godziny od momentu wysyłki.

Obsługą reklamacji i zwrotów zajmuje się PROTEBE Sp. z o.o., jak dystrybutor asortymentu Granit Quality Parts. Dotyczy to przede wszystkim reklamacji co do rodzaju i ilości zamówionego asortymentu. Na stronie granit-partner.pl/zwroty udostępniono elektroniczny formularz reklamacji/zwrotu, który należy dostarczyć drogą elektroniczną.

Potwierdzeniem zawartej transakcji każdorazowo jest faktura VAT, która wysyłana jest na adres poczty elektronicznej kupującego.

Wszystkie zakupy w sklepie internetowym opłacane są przez kupującego "z góry", za pośrednictwem płatności elektronicznych, udostępnionych przez Granit Quality Parts podczas składania zamówienia.

Jeżeli na stronie sklepu internetowego Granit Quality Parts nie zastrzeżono inaczej, to w przypadku błędnego zamówienia artykułu istnieje możliwość jego zwrotu w ciągu maksymalnie 21 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest oryginalne, niezniszczone opakowanie, brak śladów używania lub montażu asortymentu.

Informujemy, że nie ma możliwości zwrotu artykułów, dla których na stronie sklepu zastrzeżono brak możliwości zwrotu. Dotyczy to w szczególności artykułów na indywidualne zamówienie (np. przygotowywanych na wymiar). W przypadku braku możliwości zwrotu odpowiednia informacja każdorazowo zawarta jest w opisie artykułu.

W ofercie Granit Quality Parts występują również artykuły, których zwrot może być obarczony opłatą magazynową. W takim przypadku taka informacja również zawarta jest w opisie artykułu.

Koszt przesyłki zwrotnej obciąży klienta jedynie w przypadku dokonywania zwrotu, który wynika z chęci odstąpienia od umowy lub błędu popełnionego przez klienta podczas zamówienia. W przypadku błędu po stronie Granit Quality Parts, nie będą naliczane żadne koszty zwrotów.

Koszt przesyłki doliczany jest podczas składania zamówienia. Progiem darmowej wysyłki jest kwota 500 zł netto na każde zamówienie. W przypadku rezygnacji z części zamówienia, z której wynikać będzie obniżenie kwoty poniżej progu darmowej dostawy, zostanie wystawiona korekta do faktury VAT, odliczona zostanie wartość zwróconego towaru oraz doliczony zostanie koszt przesyłki jak dla zamówienia poniżej progu darmowej dostawy.

Masz pytania odnośnie współpracy?

Skontaktuj się z nami już teraz!
Jesteśmy tu dla Ciebie

Kontakt

ciągnik i przyczepa w polu

Adres

506 66 11 12

Granit-Partner.pl

PROTEBE Sp. z o.o.
ul. Św. Jana Nepomucena 8
89-632 Kosobudy

Kontakt

Menu

Śledź nas